Узагальнення знань «Країни «Великої сімки» в Європі»

Узагальнення знань «Країни «Великої сімки» в Європі»

1 варіант

1 рівень (правильна відповідь – 0,5 б, максимальна кількість – 3 бали)

  1. Вкажіть країну з конституційною монархією: а) Німеччина  б) Франція  в) Велика Британія  г) Італія
  2. Яка країна володіє найбільшими запасами корисних копалин для розвитку атомної енергетики: а) Німеччина  б) Франція  в) Велика Британія  г) Італія
  3. Вкажіть найпотужнішу агломерацію Німеччини: а) Берлінська  б) Мюнхенська  в) Рейнсько-Рурська  г) Кельнська
  4. Вкажіть міста Великої Британії, в яких на основі освітніх закладів розвинулися ТНК: а) Лондон  б) Оксфорд  в) Ліверпуль  г) Глазго
  5. Вкажіть найпотужнішу агломерацію Італії: а) Римська  б) Міланська  в) Неапольська г) Туринська
  6. Вкажіть мінеральні ресурси, якими добре забезпечена Німеччина: а) камяне та буре вугілля  б) природний газ  в) нафта  г) залізні руди

2 рівень (за правильну відповідь на завдання 1 бал, максимальна кількість – 2 бали)

Виберіть кілька правильних відповідей

  • Вкажіть провідні галузі сільського господарства Великої Британії: а) м’ясо-молочне скотарство  б) виноградарство  в) зернове рослинництво  г) картоплярство  д) вівчарство
  • Вкажіть найбільші порти Італії: а) Палермо  б) Трієст  в) Венеція  г) Генуя

3 рівень (за правильну відповідь на завдання 1 бал, максимальна кількість – 2 бали)

  • Встановіть відповідність між країною та галуззю спеціалізації:
  • Світовий лідер з виробництва вина та оливок   а)Велика Британія
  • Великий освітній центр    б)Італія
  • Лідер з виробництва легкових та вантажних автомобілів  в) Франція
  • Фармацевтичне  та парфумерне виробництво   г) Німеччина
  • Про яку країну йде мова: одна з розвинутих країн світу, за чисельністю населення можна співставити з Великою Британією, але більша за площею; за європейськими  мірками багата на корисні копалини, її роль суттєва у виробництві та експорті атомобілів, авіаційно –ракетної  та військової техніки, парфумерно-косметичної продукції, вина та сиру. Це………..

4 рівень (повна відповідь – 5 балів)

  1. Охарактеризуйте третинний сектор Італії в порівнянні з Великою Британією.

Узагальнення знань «Країни «Великої сімки» в Європі»

2 варіант

1 рівень (правильна відповідь – 0,5 б, максимальна кількість – 3 бали)

  1. Вкажіть країну, що розпочала вихід з ЄС: а) Німеччина  б) Франція  в) Велика Британія  г) Італія
  2. 2. Назвіть європейську країну, найвищою густотою населення: а) Німеччина  б) Франція  в) Велика Британія  г) Італія
  3. Яка європейська країна є одним з найбільших розробників нафтогазоносних північноморських родовищ: а) Німеччина  б) Франція  в) Велика Британія  г) Італія
  4. Вкажіть найбільший фінансовий і біржовий центр Німеччини: а) Гамбург  б) Берлін  в) Франкфурт-на- Майні
  5. Вкажіть лідера автомобілебудування: а) Німеччина  б) Франція  в) Велика Британія  г) Італія
  6. Які міста утворюють економічний трикутник Італії: а) Рим- Неаполь-Мілан  б) Мілан-Піза Турин  в) Турин-Неаполь-Генуя  г)Турин- Мілан-Генуя

2 рівень (за правильну відповідь на завдання 1 бал, максимальна кількість – 2 бали)

 Виберіть кілька правильних відповідей

  • Вкажіть провідні галузі сільського господарства Італії: а) м’ясо-молочне скотарство  б) виноградарство  в) зернове рослинництво  г) картоплярство  д) садівництво
  • Вкажіть найбільші порти Великої Британії: а) Ліверпуль  б) Лондон  в) Манчестер  г) Глазго

   3 рівень (за правильну відповідь на завдання 1 бал, максимальна кількість – 2 бали)

  • Встановіть відповідність між країною та виробником:
  • Німеччина  а) FIAT
  • Італія   б) Байєр
  • Франція   в)Ройал датч шелл
  • Велика Британія   г)DANON
  • Про яку країну йде мова: одна з розвинутих країн світу, за розмірами території в Європі на 3 місці,; добре забезпечена паливними  корисними копалинами, її роль суттєва у виробництві та експорті автомобілів, продукції хімічної промисловості, продукції харчової промисловості, зокрема виробів з м’яса та пива.. Це………..

4 рівень (повна відповідь – 5 балів) 11.Охарактеризуйте первинний  сектор Франції в порівнянні з Німеччиною

Поточний контроль знань «Країни-сусіди України»

Поточний контроль знань «Країни-сусіди України»

1 варіант

1.Вкажіть країну сусіда, яка не є членом Ради Європи : а) Польща  б) Румунія  в) Білорусь  г) Угорщина

2. Яка з країн-сусідів України має найбагатші та найрізноманітніші мінеральні ресурси: а) Білорусь  б) Румунія  в) Словаччина  г) Угорщина

3. Вкажіть країну-лідера автомобілебудування серед країн: а)  Польща  б) Румунія  в) Білорусь  г) Угорщина д) Словаччина

4. Вкажіть країну, яка не має виходу до моря: а) Польща  б) Румунія  в) Словаччина г) Угорщина

5. Вкажіть найпотужнішу агломерацію Польщі: а) Верхньосілезька  б) Варшавська  в) Лодзинська  г) Краківська

6. Назвіть  країну з найнижчим рівнем урбанізації: а)Польща  б) Румунія  в) Білорусь  г) Угорщина

7. Визначте країну за напрямками рослинництва – картоплярство, льонарство, буряківництво: а) Румунія    б) Польща в) Білорусь  г) Угорщина

8. Виберіть міста, які є центрами суднобудування: а) Краків  б) Щецин  в) Варшава  г) Гданськ

9.Виберіть два правильні твердження: а) Польща входить до складу ЄС і НАТО  б) Білорусь має великі масиви чорноземів  в)  у столиці Угорщини живе 1/5 населення країни  г) річка Дунай протікає по території Словаччини, Румунії, Угорщини

10. Вкажіть провідні галузі тваринництва Польщі: а)м’ясо-молочне  скотарство  б) вівчарство  в) свинарство  г) птахівництво д) молочне скотарство

11.Встановіть відповідність між назвами країн і корисними копалинами, які в них залягають:

1. Польща    а) калійні солі

2. Угорщина   б) кам’яне вугілля

3. Білорусь  в) нафта

4. Румунія   г) олов’яні руди

                    Д) боксити

12. Встановіть відповідність між країнами та галузями промисловості:

1. Польща    а) виробництво тракторів

2. Угорщина   б) виробництво автобусів

3. Білорусь  в) харчова промисловість

4. Румунія   г) чорна металургія

5. Словаччина

Поточний контроль знань «Країни-сусіди України»

2 варіант

1. Яка з країн-сусідів України має  найменші запаси мінеральних ресурсів:

а) Білорусь  б) Румунія  в) Словаччина  г) Угорщина

2. Вкажіть країну-лідера за розвитком чорної металургії  серед країн:

а)  Польща  б) Румунія  в) Білорусь  г) Угорщина д) Словаччина

3.Назвіть  країну з найвищим рівнем урбанізації: а)Польща  б) Румунія 

в) Білорусь  г) Угорщина

4. Визначте країну за напрямками рослинництва – картоплярство, садівництво, зернові культури: а) Румунія    б) Польща в) Білорусь 

г) Угорщина

5. Назвіть  країну з найнижчим показником густоти населення: а)Польща

 б) Румунія  в) Білорусь  г) Угорщина

6. Виберіть помилкове твердження: а) грошова одиниця Польщі-злотий  б) за видобутком калійних солей Словаччина посідає перше місце  в) в Угорщині виробляють автобуси «Ікаруси»  г) Білорусь відноситься до президентських республік

7. Вкажіть головну експортну сільськогосподарську культуру білорусі:

 а) пшениця  б) жито  в) картопля  г) кукурудза

8. Виберіть два правильні твердження: а) Румунія- експортер нафти і природного газу  б) найважливішими природними ресурсами Білорусі є родючі ґрунти в) понад 95% населення Словаччини становлять словаки г)в Угорщині розвинутий лікувальний туризм

9. Вкажіть основні види транспорту Білорусі: а) трубопровідний  б) автомобільний  в)  залізничний  г) повітряний

10. Встановіть провідні виробництва Угорщини: а) автомобілебудування  б) фармацевтика  в) виплавка алюмінію  г) чорна металургія

11.Встановіть відповідність між назвами країн і корисними копалинами, які в них залягають:

1. Румунія             а) торф і калійні солі

2. Угорщина         б) кам’яне вугілля і мідні руди

3. Білорусь            в) нафта і марганцеві руди

4. Польща              г) золото

                               д) боксити

11. Встановіть відповідність між країною та її виробництвом:

1. Спеціалізацією машин.буд. є виробництво вантажних автомобілів     а) Польща

2. в країні відбувається збірка автомобілів провідних компаній              б) Румунія

3. в с/г  важливе місце займає овочівництво та садівництво                    в) Словаччина

4. один з найбільших європейських виробників кукурудзи, соняшника, тютюну 

                                                                                                               г) Білорусь

                                                                                                               Д) Угорщина

Україна від витоків до сьогодення

Мета: Виховувати в учнів почуття національної свідомості та гордості за Україну, повагу до її історичного минулого. Збагатити та узагальнити їх знання про історію своєї країни, її діячів

Епіграф:

 “Пам’ятаймо, чиї ми сини!

 Пам’ятаймо, що ми з України!”

Читати далі

Гомонять історії сторінки про українську диво-жінку

“Гомонять історії сторінки про українську диво-жінку

Мета: удосконалити  знання учнів про історію України, виховувати почуття

           гордості, поваги, шани до української жінки, підтвердити значимість в

           історії представниць нашої держави, розвивати вміння декламувати вірші.

Читати далі